Související články:

Sdílejte:

sng priklady

Ke stolu byste si měli sedat, když pro vás vypadá příznivě.Hlavní hrací čas je vždy večer a v noci, a samozřejmě o víkendech.

Záleží také na poker herně, pokud v ní hrají převážně hráči z USA, tak si musíte hlídat časové pásmo. Pokud tedy budete chtít multitablovat, tak je vhodné hrát v tento večerní čas, kde najdete mnoho stolů, a budete tak mít z čeho vybírat.

Uvědomte si ale také, že mnoho profíků toto také ví. A pokud budete hrát vyšší limity, tak je někdy lepší hrát v úterý dopoledne proti loose-pasivním soupeřům, než v sobotu večer proti zkušeným hráčům.

Shrnutí SNG byznys konceptu

SNG byznys je byznys jako každý jiný. Vložíte počáteční kapitál a snažíte se o jeho růst. Například vložíte 250$ do online herny, a pak opakovaně investujete menší část vašeho kapitálu do hraní SNG.

Pokud se vám bude dařit, tak vaše investice budou mít kladný profit, a vy tak budete vydělávat. Část svého profitu také můžete použít na osobní potřeby. Například z 1000$ uděláte 1500$ hraním 22$ SNG. Pak vyberete 500$, a pokračujete znovu na 22$.

Neměli byste dovolit, aby vás byznys zbankrotoval. Tak jaký buy-in byste měli hrát, abyste se bankrotu vyhnuli? Přesnější je otázka: Kolik buy-inů by měl mít hráč ve svém bankrollu, aby se mu nestalo, že při větší sérii smůly by přišel o vše?

Tradiční odpovědí je 50 buy-inů. Což znamená, že investujete pouze 2% svého bankrollu na jedno SNG. Například dobrý hráč, který hraje 55$ SNG, by měl mít bankroll 2500$.

Samozřejmě toto není přísnou normou. Můžete také hrát na 25 buy-inů což vám umožní rychlejší postup na vyšší limity, ale stinnou stránkou je, že se může stát, že bustnete. Abyste tomu předešli, tak musíte být schopni, přejít na nižší limit, což mnoho začínajících hráčů nedokáže.

Když naopak přidám na počtu buy-inů, řekněme 100 buy-inů. Tak tento počet vás udělá téměř imunní proti bankrotu. Ale málokdo vydrží takto extrémně pomalý postup na vyšší limity.

Já doporučuji 50 buy-inů, speciálně pak pokud už je buy-in pro vás velkou částkou. Máto totiž také velký psychologický efekt, z kterého by se stal, při nedodržení většího počtu buy-inů, váš další a velice silný soupeř.